Ako hudobník participujúci na štúdiových nahrávkach ako i živých vystúpeniach pre mnoho nemeckých hudobníkov, Johannes Brecht si vybudoval v posledných rokoch reputáciu talentovaného nováčika na hudobnej scéne. Ako majstrovsky v úzadí iných umelcov svoju kariéru začal, tak tento profesionálny hudobník s klasickou hudobnou školou už dnes nekompromisne dobíja elektronickú hudobnú scénu.
Za jeho úspechom stojí ako v mnohých prípadoch záujem o hudbu už od detstva. Začínal v piatich rokoch hrou na piano, neskôr si vybudoval vášeň pre jazz, hrával v niekoľkých jazzových kapelách a zároveň si vybudoval svoje prvé domáce štúdio. Logicky nasledovalo štúdium jazz popu, kontrabasu a elektronickej basovej gitary na hudobnej fakulte v Stuttgarte, kde ho následne zamestnali ako zvukového inžiniera.
Po niekoľkých turné s orchestrom po Európe a Ázii sa začal zaujímať viac o štúdiové technológie a klubovú a elektronickú hudbu.
Keď následne Brecht spolupracoval s Henrikom Schwarzom (je zodpovedný za všetky orchestrálne aranžmány na jeho albume Instruments), Henrik bol tak nadšený z jeho produkcie, že po rokoch opäť naštartoval svoj label Sunday Music, aby na ňom v januári 2013 vydal Brechtovo Holla EP.
Podobne ako jeho prvé EP i jeho ďalšia produkcia pre vysoko rešpektované labele ako Poker Flat, Mule Musiq, BOSO, či diynamic nenesie prvky prvoplánovej klubovej produkcie ale ide hlbšie do jeho hudobných koreňov a majstrovsky v nej využíva svoje výnimočné hudobné nadanie pretavené do melodických, hlbokých a miestami až hymnických kompozícií.
Za tri roky od svojho prvého elektronického EP sa tak tento telentovaný hudobník a multiinštrumentalista už stihol zapísať aj ako producent s jedinečnou víziou a zvukom, ktorý smelo môžme nazvať zvukom budúcnosti.
18.3. 22:00
FUGA